11 ianuarie 2018

"Singura mea funcţie este cea hărăzită mie de Dumnezeu."




Lecţia 83

Să recapitulăm astăzi aceste idei:

"Singura mea funcţie este cea hărăzită mie de Dumnezeu."

Nu am altă funcţie decât cea hărăzită mie de Dumnezeu.
Recunoaşterea acestui fapt mă eliberează de tot conflictul, întrucât îmi dă de înţeles că nu pot avea ţeluri contradictorii.

Cu un singur scop, am mereu certitudinea a ceea ce să fac, ce să spun şi ce să gândesc.

Toată îndoiala trebuie să dispară, atunci când încuviinţez faptul că singura mea funcţie este cea hărăzită mie de Dumnezeu.

Aplicaţii mai specifice ale acestei idei ar putea lua aceste forme:
"Perceperea acestui lucru (acestei situaţii) nu îmi schimbă funcţia."
"Acest lucru (această situaţie) nu îmi dă altă funcţie decât cea hărăzită mie de Dumnezeu."
"Să nu uzez de acest lucru (această situaţie), ca să-mi justific o funcţie pe care Dumnezeu nu mi-a hărăzit-o." 
"Fericirea mea şi funcţia mea sunt una."

Toate lucrurile care vin de la Dumnezeu sunt unul.
Ele vin de la Cel Ce Este Unul şi trebuie primite ca fiind unul.

Îndeplinirea funcţiei mele este fericirea mea, întrucât ambele vin de la aceeaşi Sursă. Iar eu trebuie să învăţ să recunosc ceea ce mă face fericit, dacă e să găsesc fericirea.

Iată câteva forme folositoare pentru aplicări specifice: 
"Acest lucru (această situaţie) nu îmi poate separa fericirea de funcţia mea."
"Singularitatea fericirii şi funcţiei mele rămâne total neafectată de aceasta."

"Nimic, inclusiv acest lucru (această situaţie), nu poate justifica iluzia că fericirea mi-ar fi despărţită de funcţia mea." 




***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu