5 februarie 2018

"Sunt îndreptăţit la miracole."




Lecţia 89

Iată ideile pentru recapitularea de astăzi:

"Sunt îndreptăţit la miracole."

Sunt îndreptăţit la miracole, deoarece nu sunt sub nici o lege, cu excepţia legilor lui Dumnezeu.

Legile Lui mă eliberează de toate reproşurile şi le înlocuiesc cu miracole.

Iar eu vreau să accept miracolele în locul reproşurilor, care nu sunt decât nişte iluzii ce ascund miracolele dindărătul lor.
Voi accepta acum numai ceea ce legile lui Dumnezeu mă îndreptăţesc să am, ca să fac uz de aceasta în interesul funcţiei pe care El mi-a dat-o.

Ai putea folosi aceste sugestii în aplicaţiile concrete ale acestei idei:
"Îndărătul acestui lucru (acestei situaţii) se află un miracol la care sunt îndreptăţit."
"Fie să nu îţi port nici un reproş, (nume), ci să-ţi ofer miracolul care, în schimb, îţi aparţine."
"Văzut cu adevărat, acest lucru (această situaţie) îmi oferă un miracol."
"Fie ca miracolele să înlocuiască toate reproşurile."

Prin această idee, îmi unesc, cu adevărat, voia cu cea a Sfântului Spirit, percepându-le ca fiind una.

Prin această idee, îmi accept, cu adevărat, eliberarea mea din iad.

Prin această idee, îmi exprim, cu adevărat, bunăvoinţa de a lăsa ca toate iluziile mele să fie înlocuite de adevăr, conform planului lui Dumnezeu pentru mântuirea mea.

Nu voi face nici o excepţie şi nici o substituire.
Vreau tot Cerul şi numai Cerul, aşa cum Dumnezeu binevoieşte să-L am.

Forme concrete, utile pentru aplicarea acestor idei ar putea fi:
"Nu voi ţine acest reproş disociat de mântuirea mea."
"Fie ca reproşurile noastre să fie înlocuite de miracole, (nume)."
"Îndărătul acestui lucru (acestei situaţii) se află miracolul cu care sunt înlocuite toate reproşurile mele."




***




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu