13 mai 2018

"Ale mele sunt pacea şi bucuria lui Dumnezeu."





De recapitulat dimineaţa şi seara:

<105> "Ale mele sunt pacea şi bucuria lui Dumnezeu."

           "Astăzi voi accepta pacea şi bucuria lui Dumnezeu. În schimbul tuturor substitutelor Pentru fericire şi pace, plăsmuite de mine."

<106> "Fie ca eu să tac şi să ascult adevărul."
          
            "Fie ca propria-mi voce plăpândă să tacă şi fie să aud Vocea măreaţă care vorbeşte pentru Adevărul Însuşi Asigurându-mă că sunt Fiul desăvârşit al lui Dumnezeu.

            La ora fixă:

            "Ale mele sunt pacea şi bucuria lui Dumnezeu."

            Peste jumătate de oră:

           "Fie ca eu să tac şi să ascult adevărul."

***Citeşte cu atenţie ideile şi comentariile corespunzătoare fiecărui exerciţiu.

Reflectează apoi asupra lor, lăsându-ţi mintea să le asocieze nevoilor tale, problemelor tale aparente şi tuturor îngrijorărilor tale. Stochează-ţi ideile în minte şi las-o să le folosească după cum găseşte ea de cuviinţă.

Acordă-i toată încrederea că le va folosi cu înţelepciune, ajutată fiind în deciziile ei de Cel Unic, care ţi-a dăruit gândurile. În cine te poţi încrede, dacă nu în ce se află în mintea ta?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu