13 mai 2018

"Sunt aşa cum m-a creat Dumnezeu."




De recapitulat dimineaţa şi seara:

<109> "Mă odihnesc în Dumnezeu."

           "Mă odihnesc astăzi în Dumnezeu şi Îl las pe El să lucreze În mine şi prin mine, în timp ce mă odihnesc în El În tăcere şi în deplină certitudine."

<110> "Sunt aşa cum m-a creat Dumnezeu."

           "Sunt Fiul lui Dumnezeu. Las astăzi deoparte Toate iluziile bolnăvicioase despre mine însămi şi Îl las pe Tatăl meu să-mi spună cine sunt eu cu adevărat."

           La oră fixă:

           "Mă odihnesc în Dumnezeu."

            Peste jumătate de oră:

            "Sunt aşa cum m-a creat Dumnezeu."


***Vei observa că aceste perioade de exersare prezintă un format special, pe care este recomandabil să-l urmezi cât mai îndeaproape.

Ritualurile nu sunt în intenţia noastră şi ne-ar zădărnici scopul propus.

Dar învăţarea va fi în mod cert afectată atunci când ratezi o perioadă de exersare pentru că nu ai bunăvoinţa de ai dedica timpul cerut. Nu te amăgi în această privinţă. Reaua voinţă poate fi foarte dibaci mascată de situaţii pe care nu le poţi controla. Învaţă să discerni situaţiile mai puţin potrivite practicii de cel pe care tu le-ai urzit pentru a servi drept camuflaj pentru propria-ţi rea voinţă.

Acele perioade de exersare pe care le-ai pierdut pentru că, dintr-un motiv sau altul, nu ai vrut să le parcurgi, ar trebui întreprinse de îndată ce te-ai răzgândit în privinţa ţelului tău. 

Nu binevoieşti să cooperezi la practicarea mântuirii doar dacă aceasta interferează cu alte ţeluri care îţi sunt mai scumpe. Odată ce retractezi valoarea pe care ai conferit-o acelor ţeluri, îngăduie ca perioadele tale de exersare să devină înlocuitorii pomelnicelor înălţate lor. Nu ţi-au oferit nimic. Exersările tale, în schimb, îţi pot oferi totul.  
     Acceptă, aşadar, ofranda lor şi fii pe pace.


Lecţia 120 „A COURSE IN MIRACLES”

LECŢIA anterioară__

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu