12 mai 2018

"Voia lui Dumnezeu pentru mine este fericirea desăvârşită."





De recapitulat dimineaţa şi seara:

<101> "Voia lui Dumnezeu pentru mine este fericirea desăvârşită."

"Voia lui Dumnezeu pentru mine este fericirea desăvârşită Şi nu pot suferi decât doar datorită credinţei Că mai există o altă voie diferită de a Sa."

<102> "Eu împărtăşesc voia lui Dumnezeu pentru mine: desăvârşita mea fericire."

           "Eu împărtăşesc voia tatălui meu pentru mine, Fiul Său. Ceea ce El Mi-a dăruit este tot ce-mi doresc.
Ceea ce El Mi-a dăruit este tot ce există."

           La ora fixă:

          "Voia lui Dumnezeu pentru mine este fericirea desăvârşită."

          Peste jumătate de oră:

          "Eu împărtăşesc Voia lui Dumnezeu pentru mine: desăvârşita mea fericire."

Subliniem aici cât de benefic va fi pentru tine să dedici recapitulărilor primele cinci minute ale zilei, precum şi ultimele cinci minute înainte de a adormi. Dacă nu este fezabil, încearcă măcar să le împarţi astfel încât să întreprinzi una dimineaţa, iar cealaltă chiar înainte de a merge la culcare.


Lecţia 116 „A COURSE IN MIRACLES”

LECŢIA anterioară__


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu